تاریخ ثبت: (سه شنبه 30 مرداد سال 1403)

 

🟩حضور #دانشگاه_علوم_وفناوری_آریان به عنوان یکی از  ۱۵ مرکز تخصصی #آزمون #تافل دارای مجوز از شرکت ets# کشور آمریکا و سازمان سنجش آموزش کشور در جلسه تبادل نظر در خصوص برگزاری آزمونهای تافل در ایران به دعوت سازمان ملی سنجش و ارزیابی نظام آموزش عالی کشور
.
👈آزمون تافل را می‌توانیم به عنوان یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی بین‌ المللی بدانیم که این روزها برگزار می‌شود. آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود. ساختار آزمون تافل IBT مانند بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی بین المللی شامل 4 بخش لیسنینگ تافل (شنیداری)، اسپیکینگ تافل (گفتاری)، رایتینگ تافل (نوشتاری) و ریدینگ تافل IBT (درک مطلب) است که چهار مهارت کلیدی زبان انگلیسی را که خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن است را ارزیابی می کند و مدت زمان انجام این آزمون در ساختار جدید حدود ۲ تا ۳ ساعت است.
همان طور که می‌دانیم مراکز برگزاری آزمون تافل باید از هر نظر تحت تائید موسسه ETS باشند تا همه آزمون‌ها بدون کمترین مشکل و اختلال در آن‌ها برگزار شود. این سازمان که آزمون تافل را برنامه‌ ریزی و اجرا می‌کند، شرایط مختلفی را برای مراکز برگزاری امتحان در نظر گرفته است. بر اساس این شرایط و قوانین، آزمون‌ها به صورت کاملا عادلانه و در بهترین حالت ممکن برگزار می‌شوند تا همه متقاضیان به آنچه استحقاق دارند، دست پیدا کنند.
#دانشگاه_علوم_وفناوری_آریان برای چهارمین سال متوالی از طرف شرکت ETS  به عنوان یکی از مراکز مجاز برگزاری آزمون تافل در کشور ایران مجوز فعالیت خود را دریافت می نماید.